Profesjonalny prospekting dla wzrostu sprzedaży


Jesteśmy Twoim zewnętrznym zespołem research & lead generation, który precyzyjnie dociera do odpowiednich osób i dostarcza Twoim sprzedawcom realne możliwości sprzedaży.

1. Analiza produktu, profilu Klienta oraz indywidualna strategia dotarcia do Klientów

Każdy projekt podlega kompleksowej analizie, której celem jest opracowanie strategii działania oraz określenie celów do realizacji w kolejnych miesiącach.

Zawsze analizujemy cechy produktu pod kątem komunikowanych wartości, przewag konkurencyjnych oraz profilu idealnego odbiorcy. Szczegółowo badamy typowy proces zakupowy, definiujemy persony i możliwe obiekcje zakupowe. Ten wieloetapowy proces kończy się określeniem rynków docelowych oraz metod i narzędzi dotarcia do Klientów.

Proces wdrożenia realizowany jest zgodnie z wewnętrznym standardem opartym na doświadczeniu.

2. Indywidualny zespół Agentów research & lead generation

Każdy projekt obejmuje co najmniej jednego indywidualnego, dedykowanego agenta research & lead generation. Wierzymy, że tylko w ten sposób możemy zapewnić zaangażowanie, kompetencje oraz odpowiednią komunikację z zespołami sprzedaży naszych Klientów.

Praca agenta realizowana jest zgodnie z wewnętrznym standardem zbudowanym na bazie doświadczeń. 

3. Nadzór zespołu w projekcie projektu przez doświadczonego Managera Lead Generation

Manager projektu odpowiada za strategię dotarcia do Klientów, realizację codziennych standardów pracy agenta oraz właściwą komunikację z zespołem sprzedaży. Dba również o szczegółowe i skrupulatne raportowanie, uczestniczy w spotkaniach statusowych oraz uwzględnia w procesie feedback po spotkaniach i ofertach.

4. Dostęp do bazy kontaktów B2B

W ramach realizacji usługi zapewniamy Klientom dostęp do komercyjnych zbiorów danych rejestrowych.

Dobór firm i kontaktów do strategii dotarcia opieramy na bogatym doświadczeniu praktycznym, wprowadzając na bieżąco niezbędne korekty w trakcie trwania projektu.

5. Zaplecze biurowe, szkoleniowe oraz dostęp do sprawdzonych narzędzi komunikacyjnych (CC, LI, mailing)

Skuteczna praca wymaga przystosowanego środowiska pracy dlatego każdy realizujący usługi posiada indywidulane stanowisko pracy, dostęp do zaplecza socjalnego, warsztatowego i szkoleniowego.

Skuteczna praca to również sprawdzone narzędzia do komunikacji we wszystkich wymaganych kanałach kontaktu.  

6. Organizacja webinarów wspierających sprzedaż

Nieocenionym wsparciem w budowie świadomości rynkowej produktu lub usługi jak i generowaniu świadomości potrzeby Klienta jest realizowanie cyklów Webinarowych.

Na Bazie doświadczeń realizujemy standard organizacji Webinarów pozwalający na cykliczne i efektywne prowadzenie tej formy komunikacji z rynkiem.


Standard przenosi na Nas odpowiedzialność za dobór narzędzi, przygotowanie materiałów, zaproszenie uczestników oraz follow-up po wydarzeniu. Rolą zamawiającego jest dobór zagadnień oraz merytoryczne spotkanie z Klientami.  

Bądźmy w kontakcie

Jak możemy się skontaktować?