Jesteśmy Twoim zewnętrznym zespołem research & lead generation, który precyzyjnie dociera do odpowiednich osób i dostarcza Twoim sprzedawcom realne możliwości sprzedaży.
Każdy projekt podlega kompleksowej analizie, której celem jest opracowanie strategii działania oraz określenie celów do realizacji w kolejnych miesiącach.
Zawsze analizujemy cechy produktu pod kątem komunikowanych wartości, przewag konkurencyjnych oraz profilu idealnego odbiorcy. Szczegółowo badamy typowy proces zakupowy, definiujemy persony i możliwe obiekcje zakupowe. Ten wieloetapowy proces kończy się określeniem rynków docelowych oraz metod i narzędzi dotarcia do Klientów.
Proces wdrożenia realizowany jest zgodnie z wewnętrznym standardem opartym na doświadczeniu.
Każdy projekt obejmuje co najmniej jednego indywidualnego, dedykowanego agenta research & lead generation. Wierzymy, że tylko w ten sposób możemy zapewnić zaangażowanie, kompetencje oraz odpowiednią komunikację z zespołami sprzedaży naszych Klientów.
Praca agenta realizowana jest zgodnie z wewnętrznym standardem zbudowanym na bazie doświadczeń.
Manager projektu odpowiada za strategię dotarcia do Klientów, realizację codziennych standardów pracy agenta oraz właściwą komunikację z zespołem sprzedaży. Dba również o szczegółowe i skrupulatne raportowanie, uczestniczy w spotkaniach statusowych oraz uwzględnia w procesie feedback po spotkaniach i ofertach.
W ramach realizacji usługi zapewniamy Klientom dostęp do komercyjnych zbiorów danych rejestrowych.
Dobór firm i kontaktów do strategii dotarcia opieramy na bogatym doświadczeniu praktycznym, wprowadzając na bieżąco niezbędne korekty w trakcie trwania projektu.
Skuteczna praca wymaga przystosowanego środowiska pracy dlatego każdy realizujący usługi posiada indywidulane stanowisko pracy, dostęp do zaplecza socjalnego, warsztatowego i szkoleniowego.
Skuteczna praca to również sprawdzone narzędzia do komunikacji we wszystkich wymaganych kanałach kontaktu.
Nieocenionym wsparciem w budowie świadomości rynkowej produktu lub usługi jak i generowaniu świadomości potrzeby Klienta jest realizowanie cyklów Webinarowych.
Na Bazie doświadczeń realizujemy standard organizacji Webinarów pozwalający na cykliczne i efektywne prowadzenie tej formy komunikacji z rynkiem.
Standard przenosi na Nas odpowiedzialność za dobór narzędzi, przygotowanie materiałów, zaproszenie uczestników oraz follow-up po wydarzeniu. Rolą zamawiającego jest dobór zagadnień oraz merytoryczne spotkanie z Klientami.